MODALITATI DE PLATA SI CONDITII LIVRARE
Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si contin TVA. Preturile nu includ taxa de transport.
Plata se poate face doar online, prin intermediul platformei euplatesc.ro - utilizand plata cu cardul.
In cazul in care se doreste ridicarea comenzii de la sediul depozitului nostru din Doamna Stanca nr. 13G, Selimbar 557260, județul SIBIU, Romania – acceptam plata cu cardul bancar (nu numerar).
Metode de livrare disponibile:
Livrarea se face prin firma de curierat DPD, la adresa indicata de dvs., iar inainte de livrare veti fi contactat telefonic de catre angajatul firmei de curierat pentru a stabili intervalul orar in care puteti primi comanda.
Costuri:
Transport GRATUIT la comanda mai mare de 350 lei
La comanda mai mica de 350 lei, costul transportului este suportat de cumparator.
Costul transportului prin firma de curierat DPD este de 19 Lei catre orice localitate din Romania pentru comenzi mai mici de 350 Lei.
TABLOURICANVAS24 S.R.L. nu percepe nici o alta taxa suplimentara, exceptand comenzile care necesita kilometri suplimentari, iar in acest
caz se va comunica clientului daca exista un cost suplimentar al transportului.
Conditii de livrare
In maxim 24-48 de ore de la efectuarea comenzii on-line veti fi contactat telefonic sau pe e-mail, pentru confirmarea comenzii.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In unele situatii se poate intâmpla ca stocul la anumite produse din comanda sa se fi epuizat.
In acest caz clientului i se va cere sa renunte la acel produs sau i se va propune un alt produs asemanator si se va continua procesarea comenzii.
Culorile fotografiilor produselor pot sa difere in functie de setarile monitorului dvs.
Daca doriti anumite specificatii puteti sa le mentionati la finalizarea comenzii.
Dacă sunteţi anunţat că livrarea la adresa indicată în comandă nu a fost reuşită, este responsabilitatea dumneavoastră să folosiţi datele primite
pentru a contacta curierul și a stabili o nouă livrare.
Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării - bineînţeles, dacă acestea sunt cauzate de circumstanţe
independente de noi sau în privința cărora noi nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a preîntâmpina întârzierea (cum ar fi lipsa
disponibilităţii produselor în
stocurile producătorilor, condiţii de transport sau livrare, cazuri de forţă majoră, cazuri fortuite, etc.).
In cazul in care nu raspundeti la telefon atunci cand angajatul magazinului va suna pentru confirmare si nu ne contactati in urmatoarele 48 de ore,
comanda va fi anulata.
In cazul unui retur (colet livrat si neridicat) se pot lua urmatoarele decizii:
• solicitarea platii in avans a viitoarelor colete
• solicitarea platii tuturor cheltuielilor aferente livrarii anterioare
• refuzul de a mai livra colete catre persoana respective
Cum procedam pentru a obtine informatii legate de colet?
Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia.
Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat DPD.
De asemenea puteti contacta direct curierul,
sunand la numarul de telefon primit in SMS ul pe care firma DPD il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.
In momentul cand ati primti AWB-ul comanda nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat in posesia firmei de curierat care isi urmeaza
fluxul zilnic de livrari si deja a facut taxarea catre firma TABLOURICANVAS24 S.R.L. a transporului ce urmeaza a fi efectuat.
Documentele de insotire (facture fiscal) va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda (in plicul transparent sub formularul
de AWB- nota de transport). Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii.
Firma de curierat este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs.
Daca nu ati primit chitanta respectiva va rugam sa o solicitati de la persoana care va face livrarea.
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat, botit sau ud refuzati primirea coletului, deoarece compania noastra
nu a expediat niciodata vreun colet sub aceasta forma. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea
va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede in cazul acestei situatii pentru a lua la cunostinta si a rezolva cat mai repede
cu incidentul creat.